lördag 10 december 2011

Lite mera thundershirt

Nej, hon hoppade inte in i buren med glädje, eller stormade ut till den väntande kampleksaken på "fri", det gjorde hon inte. Men hon var glad och pepp hela träningsakten. Så träna med tröjan på går ju. Jag tog av den frampå eftermiddagen för att hon hade haft den på hela dagen, och jag tyckte jag såg en ökad aktivitetsnivå direkt. Det kan ha varit inbillning. På kvällen gick Boo omkring vid fönstren och boffade, ett typiskt sånt beteende som kommer ur hennes osäkerhet vilken omformas till vakt. Jag satte på henne tröjan - och hon gick direkt till soffan och la sig! Där ligger hon fortfarande och inte ett enda litet ljud har sluppit ur henne. Nu är detta verkligen light-situationer, men jag ser fram emot att prova tröjan inne i byn i morgon. Tänk om detta är receptet? Tänk tänk tänk...

Inga kommentarer: