lördag 17 april 2010

Snyggingar!

Jag har två så himla snygga hundar! Tänkte ni ville se. Så under en längre tid har jag - ibland med hjälp av Anders - försökt ta spontana, fina fotografier på töserna tillsammans. De gör så himla roliga och fina saker under promenaderna, två skönheter.

Jodå.

Det börjar ändå ganska bra. Båda två är med i sin helhet. Dock blur på linsen, men det känns skönt att skylla på tekniken!


Här var naturligtvis planen att båda skulle vara på stocken. Vilket de var, när inte kameran var framme.


Ah! Bänksessionen. Konstaterar att jag misslyckas med tre individer på de här bilderna.



Mhm. En nos är en nos är en nos. Vad jag egentligen försöker fånga undgår mig också.


Pardans! Titta så fint de går. Eller inbilla er att ni ser hur fint de går, sida vid sida, utan att hoppa, studsa, flänga som två hoppjerkor över nejden.



I rest my case. Här hade jag givit upp och tänkte fota bara Vilja när hon står och kontemplerar över nejden (notera både nivåskillnad och skog, och ändock Skåne!). Sett Kalles jul? Om jag sjunger ba-pa-di-pa-di-pa? Sånt är livet.






Och sist men inte minst har vi den klassiska gosa ur fokus-posen.

1 kommentar:

Nina sa...

Undebara bilder allihop! Visst är det lätt att fota hundar? Speciellt svarta är en piece of cake!