tisdag 16 november 2010

Dogs, dogs, dogs!

 

Har en sällsynt hundig vecka, till och med för att vara mig. I helgen som var var jag på nästsista instruktörsutbildningen på Hundens utbildningsakademi i Tomelilla. Temat var massage och starta företag. Tänk att det snart är dags att göra det!

Och sedan igår tills på torsdag är jag på HundCampus för sista temaveckan i hundbeteendeanalytikerutbildningen. Sitter just nu och googlar "feedback" för att kunna prata kring det ämnet i morgon. Vem trodde att hundträning skulle komma att handla om så vitt olika saker? Roligt ju!

På fredag är det äntligen dags att träffa valparna igen, och jag hoppas att vi kanske kan komma ett steg närmre att bestämma vem som ska flytta hem till oss om tre veckor. Oj vad jag längtar!

I helgen ska vi vara i Stockholm, lite ohundigt häng på lördag men desto hundigare häng på söndag då Oskar, Boos boyfriend, fyller tre år. Hundträff och spring i fårhage och sedan tårta.

Jag är lite avundsjuk på mitt liv just nu! Men mycket bloggande blir det inte.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: