måndag 19 oktober 2009

Massage och vin

I helgen har jag varit hundlös men tjejgängsfull. Ett helt gäng med gamla - och några nya - kompisar var nere i Skåne. Vi bodde hos min kamrat som har sommarhus på Österlen och har verkligen bara njutit av skratt, vin, god mat, goda råd, goda samtal och ännu mera skratt. Dessutom hade vi två supersnajdiga bilar till vårt förfogande för vi gjorde en samtidig test av dessa två bilar till ena kvällstidningen.

Men hundlös alltså: hur kan man sova gott utan en enda tass någonstans? Jag som är van vid både människo- katt och hundtassar i sängen. Voj voj! Saknade min lilla skrutt. Hon däremot har fått ha lajbans med husse - de var på massagekurs minsann. Axelsons var nere i Malmö och höll en endagskurs. Verkade himla roligt, och husse blev inspirerad att lära sig mer om kosthållning, näringslära, träning och avslappning. Jag TROR han menar för både hund och människa. Vi får väl se!

Inga kommentarer: