torsdag 11 mars 2010

Roadtrip

Vad är viktigast när man ska på långfärd med bilen? Bra musik och gott snask, så klart. Nu står väskorna packade med just detta - musik i stora lass till matte, grisöra och kycklinghals till Boo (för leverpastejen avsedd till Kongen hade möglat! Snudd på katastrof!) och singoalla och festis till matte. Frukt också. Baksätet är preppat med mjukaste, varmaste täcket och godis är skuret i små små bitar. Två olika sorters tuber är inhandlade - den vanliga viltosten och så Kalles prickiga. Jo, det ska bli bra det här. Men lite nervös är jag allt, jo det är jag. Vi hörs på måndag (om jag inte är modern och mobilbloggar förståss).

Tjohej!

Tills vidare får ni lyssna på den här låten :-)

Eftersom jag är en hopplös teknikdumskalle får ni klicka på länken i stället för den embeddade filmen som var tanken, men gör det. Det är värt det!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ha så kul i helgen!

nemo sa...

Åh den låten älskar jag! :)